Založ si blog

Detoxikácia –aneb očista tela z vnútra

Po dlhoročnej stresujúcej práci v mojej malej firme som sa cítil neraz neskutočne zničený. Stres a veľa času stráveného za počítačom nemal príliš dobrý vplyv na moje zdravie. S meniacim sa počasím som pociťoval  únavu až kým som si jedného dňa povedal- „ Stačilo Ďuri!“.

Ako dieťa som žil v prudko znečistenom meste,Ružomberku a  to znamenalo pre môj organizmus obrovskú záťaž. Ako podnikateľ som strávil dva roky v Číne, kde bol vzduch ešte zaťažujúcejší pre môj organizmus, no v tom čase som si to ešte celkom neuvedomoval.

Nejaký čas som mal problém nájsť si priateľku, pretože zápach z mojich úst bol neznesiteľný. Po každodennom zobudení sa nepomáhala ani len ústna voda. Bol som zúfalý, na diskotékach som ženy odstrašoval. Bola to moja nočná mora. Nedôveroval som si a o čo horšie v práci to bolo pri mojich nadriadených nepríjemné.

Nepravidelná strava, stres a naháňanie sa za prácou spôsobili i moje tráviace problémy.  Keďže som sa nestíhal denno denne naobedovaťa a ak aj áno, nešlo o teplý obed.Ttrpel som večernými zápchami a niekedy i  hnačkami, pretože som jedol narýchlo pri každom z bussinesov. Občas sa stalo, že mi chýbal i teplý obed. Až do doby kým som nepoužil  prípravky na detoxikáciu organizmu spolocnosti NaturalSwiss a konkrétne prípravky ToxiClean. No najväčšou záťažou bol nedostatok životnej energie ako som na začiatku spomínal  vyčerpanosť a moje telo bolo oslabené. Tým pádom bola detoxikácia jedinou možnou cestou, aby môj organizmus začal pracovať správnejšie.

Odkedy som otestoval postupne niekoľko prípravkov spolocnosti  NaturalSwiss, môj život sa zmenil a práca je efektívnejšia. Vrele ich odporúčam.

Máte aj Vy nejaké skúsenosti s týmito prípravkami?

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1781x
Priemerná čítanosť článkov: 1781x

Autor blogu

Kategórie

Archív